wysyłka w ciągu 24h
koszt wysyłki w Polsce od 7 zł więcej »
koszt wysyłki zagranicznej od 79 zł / EUR 18 więcej »
w ofercie sklepu od 05.08.2014
Kupując ten produkt możesz dokupić wybrane buciki z RABATem 99% (w cenie 0,01 zł brutto)
Wybierz właściwe zabawki rozwojowe dla Twojego dziecka.
„Brum, Brum” auta jeżdżą wokół miasta. Mata - miniaturowe miasto (ze szkołą i strażą pożarną), jest sprzedawana razem z 9 miękkimi samochodzikami. Auta są wielokolorowe oraz przedstawiają różne zawody i liczby. To wspaniały sposób do zabawy w odgrywanie ról oraz nauki poprzez zabawę. Małe samochody grzechoczą i piszczą.
Zestaw zawiera dziewięć samochodzików:
Zalety:
Każdy element zabawek K's Kids jest zaprojektowany w taki sposób, aby wspomóc prawidłowy rozwój dzieci. Aby łatwiej było zrozumieć rodzicom, jakie zalety zawierają zabawy z produktami K's Kids, stworzono Trójkąt Umiejętności, który pokazuje czego dziecko potrzebuje dla prawidłowego rozwoju fizycznego, poznawczego oraz społecznego.
Trójkąt Umiejętności to prosty przewodnik dla rodziców, pokazujący jakie umiejętności zdobywa lub rozwija dziecko w czasie zabawy daną zabawką i znajduje się na każdym opakowaniu produktów. Część zabawek jest zaprojektowana z myślą o rozwoju kilku sfer, inne mają za zadanie kształtować ich większą ilość-w zależności od potrzeb i możliwości dzieci znajdujących się na różnych etapach rozwoju.
Jakie umiejętności może rozwinąć Twoje dziecko, podczas zabawy matą z samochodzikami?
Rozwój fizyczny
zmysły - pobudzają ciekawość dziecka i zachęcają je do odkrywania rzeczy znajdujących się dookoła niego. Zabawki stymulujące zmysły są niezwykle ważne we wczesnym okresie rozwoju dziecka
motoryka mała - rozwija precyzyjne i kontrolowane ruchy, wraz z mimiką twarzy, koordynację wzrokowo-ruchową oraz prawidłową artykulację wyrazów
motoryka duża - to ruchy większych mięśni odpowiedzialnych za pracę ramion, nóg, stóp lub całego ciała. Zabawki zachęcają dziecko do kopania, raczkowania, biegania lub skakania
Rozwój poznawczy
umiejętności logiczne - umożliwiają dzieciom łączenie skrawków informacji. Zabawki, takie jak układanki czy klocki, mogą wzmocnić dziecięcą inteligencję, układania w kolejności, koncentracji, argumentacji i rozwiązywania problemów
kreatywność - rozwijanie wyobraźni małego dziecka jest nieodzowne w procesie kształtowania myślenia abstrakcyjnego i kreatywności. Cecha ta wpływa na zdolność do improwizacji, przejmowania inicjatywy i umiejętność rozwiązywania problemów
umiejętności językowe - inteligencja językowa to umiejętność wydawania dźwięków i używania języka, wyrażania siebie i rozumienia innych ludzi. Zabawki doskonalące umiejętność rozumienia słów, rozróżniania dźwięków, rytmów i form fleksyjnych wpływają na rozwój tej funkcji w procesie rozwoju
Rozwój społeczny
emocje - zdrowe dziecko powinno być w stanie wyrażać i kontrolować swoje emocje. Świadomość bycia kochanym i chronionym rozwija jego poczucie bezpieczeństwa. Zabawki, które mogą stać się przyjacielem dziecka i pomóc mu w wyrażaniu uczuć, spełniają bardzo ważną rolę w procesie uczenia się jak efektywnie kontaktować się z innymi, z obopólnym zaufaniem
komunikowanie się - zdolności komunikacyjne pomagają dziecku w wykonywaniu zada, które wymagają współpracy i ułatwiają pracę w grupie
poczucie własnej wartości - jest kompleksem osiągnięć, które dziecko odbiera od ważnych od siebie ludzi, w szczególności od rodziców i rówieśników. Kiedy dziecko może dokończyć zadanie, jakie stawia przed nim zabawka, jest z siebie zadowolone. Pomaga mu to w budowaniu silniejszego poczucia własnej wartości i lepszej samooceny
Poniżej przedstawiamy poszczególne etapy rozwijające umiejętności dziecka, w zależności od wieku:
Etap 1 (3-12m)
Cel: Ćwiczenie zmysłu słuchu i uwagi – obserwuj reakcję dziecka na dźwięk.
Metoda: Potrząśnij lub zaszeleść jednym z samochodów, aby wytworzyć dźwięk. Obserwuj czy dziecko podąża za dźwiękiem.
Cel: Ćwiczenie motoryki małej - chwytanie.
Metoda: Zachęć dziecko do chwytania samochodów raz jedną, raz drugą ręką.
Cel: Ćwiczenie zmysłu słuchu i motoryki małej - potrząsanie i naciskanie.
Metoda: Niektóre z samochodów mają piszczki, grzechotki lub szeleszczący papier. Zachęć dziecko do potrząsania lub naciskania samochodów aby wytworzyć dźwięk.
Cel: Ćwiczenie motoryki dużej – rzucanie.
Metoda: Samochody są miękkie i świetne do rzucania. Zachęć dziecko do rzucania samochodami w celu kształtowania motoryki dużej.
Cel: Ćwiczenie motoryki dużej – prowadzenie samochodów po macie.
Metoda: Zachęć dziecko do prowadzenia samochodów po drodze na macie.
Etap 2 (12-24m)
Cel: Trening poznawczy - nazywanie kolorów.
Metoda: Wypowiedz kolor i zachęć dziecko do wskazania prawidłowego samochodu.
Cel: Trening poznawczy - nazywanie liczb.
Metoda: Wypowiedz liczbę od 1 do 9 i zachęć dziecko do wskazania jej na spodzie samochodów.
Cel: Rozróżnianie płci.
Metoda: Zachęć dziecko do zgadywania czy za kierownicą siedzi chłopczyk czy dziewczynka.
Cel: Trening poznawczy - nazywanie środków transportu.
Metoda: Zachęć dziecko do nazywania samochodów, zgodnie z ich przeznaczeniem.
Cel: Trening poznawczy - wskazywanie środków transportu.
Metoda: Wypowiedz rodzaj samochodu i zachęć dziecko do wskazania go.
Cel: Ćwiczenie równowagi i cierpliwości - układnie w stos dwóch samochodów.
Metoda: Zachęć dziecko do układania samochodów w stos, jeden na drugim.
Etap 3 (24-36m+)
Cel: Trening poznawczy - nauka zawodów.
Metoda: Korzystając z postaci naucz dziecko różnych zawodów.
Cel: Trening poznawczy - wskazywanie zawodów.
Metoda: Wypowiedz zawód i zachęć dziecko do wskazania go.
Cel: Wskazywanie różnych miejsc i budynków.
Metoda: Nazwij miejsce lub budynek i zachęć dziecko do wskazania go na macie.
Cel: Wskazywanie różnych budynków i miejsc.
Metoda: Wypowiedz dane miejsce czy budynek i zachęć dziecko do wskazania go na macie.
Cel: Koordynacja ręka-oko - chwytanie.
Metoda: Baw się z dzieckiem i zachęć je do łapania samochodów.
Cel: Trening poznawczy - dopasowywanie pracowników do miejsc pracy
Metoda: Zachęcaj dziecko do dopasowania samochodu pracownika do miejsca pracy, umieszczając samochody obok budynków, w których pracują np. autobus szkolny powinien stać obok szkoły, a wóz strażacki obok remizy.
Cel: Ćwiczenie samodzielności - podnoszenie zabawek
Metoda: Matę można złożyć na pół, a następnie przenosić za pomocą uchwytów, tworząc z niej torbę. Dzieci mogą przechowywać samochody w środku i wyrobić w sobie nawyk sprzątania.
Można prać w 30 stopniach.
wiek: 6m-1roku
kolor: wielokolorowy
wymiary (cm): szer. 50 x wys. 37
waga produktu po rozpakowaniu: 0.583kg
waga z opakowaniem: 0.49kg
EAN: 4892493106996
kskids/plakat najlepsze produkty.pdf
kskids/lista umiejetnosci dziecka.pdf
kskids/Prezentacja produktow KsKids.pdf