FIRMA    KONTAKT    NASZE MARKI    SKLEPY    NEWS   
 
OSOBA ZGŁASZAJĄCA REKLAMACJĘ:
Imię i nazwisko:*
Kod, miejscowość:
Ulica i numer lokalu:*
Email:*
Numer telefonu:*
TREŚĆ REKLAMACJI:
Numer i data wystawienia paragonu
fiskalnego lub faktury VAT:*
..
Miejsce zakupu towaru:
Przedmiot reklamacji - nazwa:*
Symbol produktu:*
* w przypadku reklamacji produktów marki Tiny Love, Ks'Kids należy dodatkowo podać nr części tzw. nr TP/ST (czterocyfrowy nr) umieszczany na każdym elemencie/części na wszytej metce lub wytłoczone na elementach z tworzywa.
W przypadku reklamacji fotelików i wózków należy podać numer seryjny ramy wózka lub gondoli lub fotelika.
Zgłaszając reklamację dokonaj wpisu jak najbardziej wyczerpującego, pozwoli to na uniknięcie notorycznego kontaktu w celu poznania zgłaszanej usterki.

Przyczyny reklamacji:

Ewentualne uwagi do aktualnego stanu technicznego:

Ewentualne uwagi odnośnie czystości: