Mówiąca Piłka 2w1 - wersja polska

symbol: KA10621
promocja
Mówiąca Piłka 2w1 - wersja polska 1
6m+

Mówiąca Piłka 2w1 - wersja polska

119,01 zł
+-



Film o produkcie

 

Doradca Rozwoju Dziecka >>

Wybierz właściwe zabawki rozwojowe dla Twojego dziecka.


Mówiąca piłka 2 w 1 również do nabycia w sklepach Patronackich K's Kids >>


Mówiąca piłka to zabawka, która pomoże każdemu maluszkowi w nauce alfabetu oraz liczenia od 1 do 10. Różnokolorowa, wykonana z miękkiego, przyjemnego w dotyku materiału wspaniale nadaje się do zabaw sportowych oraz doskonale sprawdzi się jako przytulanka.

               Jak działa Mówiąca Piłka?

Rzuć piłkę do swojego dziecka, a usłyszycie wydobywający się z niej dźwięk cyferki. Gdy dziecko odrzuci piłkę do Ciebie, również usłyszycie cyferkę. I tak od 1 do 10! Podczas wspaniałej zabawy Twój maluszek szybko opanuje podstawy liczenia, rozwinie swoją koordynację ruchową oraz motorykę dużą.

Teraz wystarczy przełożyć materiał na piłce, przełączyć moduł dźwiękowy i Twoje dziecko będzie miało możliwość nauki polskiego alfabetu! Rzucając razem ze swoja pociechą, usłyszycie kolejne literki A,B,C,D...., a także wiele innych zaskakujących dźwięków!

Mówiąca Piłka to:

  • doskonała rozwojowa zabawka dla dzieci już od 6 miesiąca życia
  • dźwięki polskich cyfr od 1 do 10
  • dźwięki polskich liter alfabetu
  • zabawne dźwięki i piosenki

Każdy element zabawek K's Kids jest zaprojektowany w taki sposób, aby wspomóc prawidłowy rozwój dzieci. Aby łatwiej było zrozumieć rodzicom, jakie zalety zawierają zabawy z produktami K's Kids, stworzono Trójkąt Umiejętności, który pokazuje czego dziecko potrzebuje dla prawidłowego rozwoju fizycznego, poznawczego oraz społecznego.

Trójkąt Umiejętności to prosty przewodnik dla rodziców, pokazujący jakie umiejętności zdobywa lub rozwija dziecko w czasie zabawy daną zabawką i znajduje się na każdym opakowaniu produktów. Część zabawek jest zaprojektowana z myślą o rozwoju kilku sfer, inne mają za zadanie kształtować ich większą ilość-w zależności od potrzeb i możliwości dzieci znajdujących się na różnych etapach rozwoju.

Jakie umiejętności rozwija Twoje dziecko podczas zabawy z lalką?

Rozwój fizyczny

zmysły - pobudzają ciekawość dziecka i zachęcają je do odkrywania rzeczy znajdujących się dookoła niego. Zabawki stymulujące zmysły są niezwykle ważne we wczesnym okresie rozwoju dziecka

motoryka mała - rozwija precyzyjne i kontrolowane ruchy, wraz z mimiką twarzy, koordynację wzrokowo-ruchową oraz prawidłową artykulację wyrazów

motoryka duża - to ruchy większych mięśni odpowiedzialnych za pracę ramion, nóg, stóp lub całego ciała. Zabawki zachęcają dziecko do kopania, raczkowania, biegania lub skakania

Rozwój poznawczy

umiejętności logiczne - umożliwiają dzieciom łączenie skrawków informacji. Zabawki, takie jak układanki czy klocki, mogą wzmocnić dziecięcą inteligencję, układania w kolejności, koncentracji, argumentacji i rozwiązywania problemów

umiejętności językowe - inteligencja językowa to umiejętność wydawania dźwięków i używania języka, wyrażania siebie i rozumienia innych ludzi. Zabawki doskonalące umiejętność rozumienia słów, rozróżniania dźwięków, rytmów i form fleksyjnych wpływają na rozwój tej funkcji w procesie rozwoju

Rozwój społeczny

emocje - zdrowe dziecko powinno być w stanie wyrażać i kontrolować swoje emocje. Świadomość bycia kochanym i chronionym rozwija jego poczucie bezpieczeństwa. Zabawki, które mogą stać się przyjacielem dziecka i pomóc mu w wyrażaniu uczuć, spełniają bardzo ważną rolę w procesie uczenia się jak efektywnie kontaktować się z innymi, z obopólnym zaufaniem

komunikowanie się - zdolności komunikacyjne pomagają dziecku w wykonywaniu zadań, które wymagają współpracy i ułatwiają pracę w grupie

poczucie własnej wartości - jest kompleksem osiągnięć, które dziecko odbiera od ważnych od siebie ludzi, w szczególności od rodziców i rówieśników. Kiedy dziecko może dokończyć zadanie, jakie stawia przed nim zabawka, jest z siebie zadowolone. Pomaga mu to w budowaniu silniejszego poczucia własnej wartości i lepszej samooceny.

               Jak się bawić Mówiącą Piłką?

Etap 1 (6-18m)

Cel: Ćwiczenie słuchu.
Metoda: Włącz piłkę na tryb liczenia/muzyki. Klepnij lub rzuć piłką tak aby zaczęła mówić. Obserwuj reakcję Twojego dziecka i czy wodzi za nią wzrokiem.

Cel: Raczkowanie - ćwiczenie motoryki dużej.
Metoda: Umieść piłkę przed dzieckiem i turlaj powoli, tak aby mogło ono raczkować za piłką.

Cel: Przerzucanie książki na drugą stronę.
Metoda: Piłka jest dwustronna. Zachęć swoje dziecko, aby przerzuciło książkę na drugą stronę z alfabetu na liczby i odwrotnie. To pozwala ćwiczyć zarówno motorykę małą jak i dużą.

Cel: Turlanie.
Metoda: Pozwól dziecku turlać piłkę po podłodze. Zabawa ta ćwiczy motorykę małą i dużą rąk i ramion.

Cel: Rzucanie.
Metoda: Zachęć dziecko do rzucania piłki. Zabawa ta ćwiczy ich motorykę małą i dużą.


Etap 2 (12-24m)

Cel: Nauka kolorów.
Metoda: Różnokolorowa piłka doskonale nadaje się do nauki kolorów. Pokazuj dziecku różne barwy na piłce i razem je nazywajcie.

Cel: Nauka cyferek.
Metoda: Naucz swoje dziecko cyferek od 1 do 10, pokazując mu je na piłce.

Cel: Nauka liczenia.
Metoda: Zachęcaj swoje dziecko do nauki liczenia, wykorzystując w tym celu obrazki znajdujące się na stronie piłki z cyferkami.

Cel: Nazywanie przedmiotów.
Metoda: Zachęć swoje dziecko do nauki nowych wyrazów, wykorzystując
w tym celu obrazki znajdujące się na stronie piłki z cyferkami.

Cel: Nauka liczb przez słuchanie.
Metoda: Przełącz moduł dźwiękowy na tryb liczenia, a następnie rzuć lub uderz piłkę. Dziecko, słuchając, uczy się poprawnej wymowy cyfr od 1 do 10. Możesz także zachęcić swoją pociechę do liczenia razem
z piłką.


Etap 3 (18-30m)

Cel: Nauka alfabetu.
Metoda: Możesz uczyć swoje dziecko alfabetu za pomocą liter znajdujących się na piłce.

Cel: Nauka nazw przedmiotów.
Metoda: Używając obrazków znajdujących się na stronie z alfabetem szybko nauczysz dziecko nazw przedmiotów rozpoczynających się na litery od A do Z.

Cel: Nauka alfabetu przez słuchanie.
Metoda: Użyj trybu alfabetu, rzuć i złap piłkę z dzieckiem tak, aby piłka
odczytała alfabet. Zabawa ta pomoże dziecku nauczyć się alfabetu. Rodzice mogą również zachęcić dziecko do czytania wraz z piłką.

Cel: Wzbudzanie u dziecka zainteresowania muzyką.
Metoda: Po wymówieniu alfabetu piłka odtwarza muzykę z alfabetem.

Cel: Rozpoznowanie liczb i liter.
Metoda: Powiedz liczbę lub literę i zachęć dziecko do wskazania ich na piłce.

Cel: Rozpoznawanie przedmiotów i zwierząt.
Metoda:
Podaj nazwę przedmiotu lub zwierzęcia i zachęć dziecko do wskazania go na piłce.

Cel: Kopanie.
Metoda: Kopanie piłki przez Twoje dziecko trenuje motorykę dużą i zdolność utrzymania równowagi.


Etap 4 (24-36m+)

Cel: Łapanie i chwytanie.
Metoda:Użyj piłki do zabawy w łapanie i rzucanie, zabawa ta ćwiczy umiejętności łapania i chwytania.

Cel: Liczby nieparzyste i parzyste.
Metoda: Użyj ponumerowanej strony piłki aby nauczyć dziecko liczb nieparzystych i parzystych. Liczby znajdujące się na górnej części piłki są nieparzyste, a te które znajdują się na dolnej części są parzyste.

Opinia nauczyciela:

"Mówiąca Piłka to zabawka wszechstronnie stymulująca rozwój. Może towarzyszyć dziecku na wielu kolejnych etapach jego dorastania.
Na początku, piłka intryguje kolorami i dźwiękiem. Kształt miękkiej, pozbawionej wystających elementów kuli, zapewnia bezpieczną zabawę nawet kilkumiesięcznemu maluchowi.
Starsze dziecko zauważy, że piłkę można wywrócić na drugą stronę i tym samym zmienić jej kolorystykę, zobaczyć nowe obrazki. Te działania, wymagające koordynacji wzrokowo- ruchowej przyczynią się do usprawnienia komunikacji" ręka-oko" oraz wpłyną pozytywnie na wzmocnienie sprawności manualnej.
Kolorowe rysunki, proste i czytelne nawet dla małego dziecka, pomogą  nauczyć kojarzenia słowa  z przedmiotem. Uświadomią dziecku, że  słowo "kot" i rysunek przedstawiający kota mają ze sobą ścisły związek. W początkowej fazie, to dorosły wskazuje rysunek i nazywa go, dziecko jest tylko słuchaczem i obserwatorem.  Starsze dziecko samo potrafi wskazać nazwany przedmiot, zaczyna aktywnie uczestniczyć w zabawie. W miarę rozwoju mowy,  nazywa wskazany rysunek już bez pomocy dorosłego. Wreszcie, 4-5 letnie dziecko może już  zwrócić uwagę na pierwszą głoskę każdego słowa prezentowanego na rysunkach.
Głos wyraźnie artykułujący głoski ułatwi odsłuchanie pierwszego dźwięku w wyrazie. Umiejętność ta, jest niezbędna jako przygotowanie do analizy i syntezy wyrazów, w procesie przygotowania do nauki czytania i pisania.
Warunkiem opanowania  tych umiejętności jest sprawny podział usłyszanego słowa na poszczególne głoski. Zdolność ta, wydaje się nam dorosłym, banalnie łatwa, jednak dzieci słyszą tylko słowo w całości. Aby wychwycić pojedyncze dźwięki  wymagają treningu, a w tym pomocna będzie zabawa z piłką.
Szczególną zaletą Mówiącej Piłki jest to ,że prezentuje ona prawdziwe brzmienie głosek, co znacznie ułatwia dzieciom ich usłyszenie.  
Druga strona zabawki - z cyframi wspomaga rozwój umiejętności matematycznych.
Podobnie jak strona z literkami, również i ta, wspomaga rozwój dziecka na wielu poziomach. Zapoznaje dziecko z pojęciami matematycznymi: cyframi, uczy liczenia na konkretach, to znaczy ułatwia zrozumienie zależności między znakiem graficznym a liczbą przedstawionych przedmiotów. Zachęca do samodzielnego przeliczania przedmiotów i jednocześnie nazywania ich.
W późniejszym okresie, gdy dziecko będzie większe, Mówiąca Piłka może pomóc w określaniu położenia przedmiotów względem innych i nauce poprawnego stosowania określeń: " nad", "pod", "obok", " wyżej", "niżej", oraz określaniu stron prawej i lewej. Wreszcie, dzięki zastosowaniu wyraźnych, żywych barw, zabawka ta może bez wątpienia służyć jako pomoc w nauce nazw kolorów. Tutaj, tak samo jak w przypadku nazywania przedmiotów, dziecko najpierw obserwuje i słucha, a potem już samo wskazuje i nazywa dany kolor. Ponadto, wyraźne  rysunki mogą stać się inspiracją dla małych rysowników, jeśli dziecko nie wie jak narysować motyla lub rybę z łatwością może skopiować rysunek z piłki.
Zabawne, jednorodne artystycznie rysunki zapewniają dziecku już od najwcześniejszych miesięcy kontakt ze stylistyką na wysokim poziomie, nie zabarwioną kiczem czy  przesłodzoną, jak to często dzieje się z produktami przeznaczonymi dla dzieci.
Bardzo istotną, z punktu widzenia nauczyciela cechą zabawki edukacyjnej jest to, że Mówiąca Piłka daje możliwość stopniowego aktywizowania dziecka.
W miarę upływu czasu, z biernego obserwatora staje się ono aktywnym uczestnikiem zabawy, lub wręcz jej inicjatorem.
Dzięki temu dziecko zachowuje ciągłą aktywność intelektualną, jest zachęcane do podejmowania coraz to nowych zadań, trudniejszych i wymagających większego wysiłku. Jednocześnie czerpiąc radość  z przytulania, turlania, kopania, podrzucania i łapania tej kolorowej, wesołej zabawki. Uważam, że Mówiąca Piłka spełnia wszelkie wymagania stawiane przed zabawką aktywizującą rozwój dziecka, a ponadto może służyć dziecku przez kilka lat. Zasługuje na uwagę zarówno pedagogów przedszkolnych i wczesnoszkolnych, gdyż jest atrakcyjna dla  każdej grupy wiekowej,  jak i dla rodziców dbających o wszechstronny rozwój swojego dziecka.
Mówiąca Piłka, to jedna z tych zabawek, które pozostają atrakcyjne przez długi czas, bo "rosną" wraz z dzieckiem."

nauczyciel dyplomowany z 25-letnim stażem
mgr Renata Krawczyk

wiek: 6m-1roku

kolor: wielokolorowy

wymiary (cm): 20

waga produktu po rozpakowaniu: 0.3kg

waga z opakowaniem: 0.4kg

EAN: 4892493106422

karta produktu PDF »



CAPTCHA Image



administratorem danych osobowych jest Marko SJ. Podany telefon lub e-mail zostanie wykorzystany wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi, zgodnie z naszą polityką prywatności


OSTATNIO PRZEGLĄDANE