REKLAMACJE: ZGODNOŚĆ TOWARU Z UMOWĄ / WADY

  1. Jesteśmy zobowiązani dostarczyć towar bez wad. W przypadku braku zgodności towaru z umową Konsumentowi przysługują uprawnienia określone w rozdziale 5a ustawy o prawach konsumenta. Na zasadach tam określonych Konsument może żądać naprawy lub wymiany towaru niezgodnego z umową, bądź złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny towaru albo odstąpić od umowy.
  2. Ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową ujawniony w ciągu 2 lat od jego dostarczenia, chyba że dla danego towaru określiliśmy dłuższy termin przydatności do użycia – w takim przypadku obowiązuje ten dłuższy termin.
  3. W razie braku zgodności towaru z umową powyższe postanowienia dotyczące Konsumenta stosuje się również do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  4. Informacje dotyczące ewentualnej dodatkowej gwarancji i jej szczegółowe warunki są zawsze dołączane do produktu oraz dostępne na stronach informacyjnych sklepu internetowego.
  5. Prosimy o zwracanie produktów na adres: Janusz Musioł MARKO spółka komandytowa, ul. Marklowicka 17, 44-300 Wodzisław Śląski.
  6. Można skorzystać z elektronicznego formularza zgłoszenia reklamacji lub formy drukowanej (pobierz wzór).
  7. Reklamacje można składać:
    a) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: REKLAMACJE@marko-baby.pl
    b) na piśmie na adres: Janusz Musioł MARKO spółka komandytowa, ul. Marklowicka 17, 44-300 Wodzisław Śląski
    c) kontakt telefoniczny jest możliwy pod numerem telefonu: 605 330-276, pn-pt 8-16.00

Marko | Formularz fotelików powypadkowych
DANE KLIENTA
* - dane obowiązkowe
imię i nazwisko *
e-mail *
numer telefonu *
DOKUMENTACJA ZDJĘCIOWA (Zdjęcie JPEG lub plik PDF, maksymalny rozmiar załącznika to 4MB):
Kopia notatki policyjnej sporządzonej na miejscu wypadku/kolizji:

Jeśli nie posiadasz notatki policyjnej:
1. Zgłoś się na Komendę Policji z wnioskiem o wydanie Zaświadczenia o zdarzeniu drogowym. Należy dodatkowo uiścić opłatę za wydanie dokumentu, w wysokości ok. 17 zł lub
2. Skontaktuj się z firmą ubezpieczeniową w celu otrzymania Zaświadczenia o zdarzeniu drogowym.
Zdjęcie ze zdarzenia drogowego, na którym jest fotelik w samochodzie uczestnika Programu*:
Zdjęcie ze zdarzenia drogowego, na którym jest pojazd uczestnika Programu z widocznym numerem rejestracyjnym*:
Zdjęcie ze zdarzenia drogowego, przedstawiające uszkodzenia pojazdów biorących udział w wypadku / kolizji*:
Zdjęcie nr 1 naklejek fotelika z numerem seryjnym i symbolem fotelika (są umieszczone na spodzie fotelika lub jego plecach)*:
Zdjęcie nr 2 naklejek fotelika z numerem seryjnym i symbolem fotelika:
Kopia dowodu zakupu nr 1 (paragon lub faktura) fotelika lub fotelika i bazy ISOfix*:
Kopia dowodu zakupu nr 2 (paragon lub faktura):
Uwagi dodatkowe:
Z udziału w Programie wyłączeniu podlegają osoby, które uzyskały od ubezpieczyciela odszkodowanie za zniszczony w wypadku/kolizji fotelik samochodowy marki BeSafe.
Zapoznałam / Zapoznałem się z Regulaminem Programu Wymiany Fotelików Powypadkowych BeSafe
CAPTCHA Image