REKLAMACJE: ZGODNOŚĆ TOWARU Z UMOWĄ / WADY

  1. Jesteśmy zobowiązani dostarczyć towar bez wad. W przypadku braku zgodności towaru z umową Konsumentowi przysługują uprawnienia określone w rozdziale 5a ustawy o prawach konsumenta. Na zasadach tam określonych Konsument może żądać naprawy lub wymiany towaru niezgodnego z umową, bądź złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny towaru albo odstąpić od umowy.
  2. Ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową ujawniony w ciągu 2 lat od jego dostarczenia, chyba że dla danego towaru określiliśmy dłuższy termin przydatności do użycia – w takim przypadku obowiązuje ten dłuższy termin.
  3. W razie braku zgodności towaru z umową powyższe postanowienia dotyczące Konsumenta stosuje się również do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  4. Informacje dotyczące ewentualnej dodatkowej gwarancji i jej szczegółowe warunki są zawsze dołączane do produktu oraz dostępne na stronach informacyjnych sklepu internetowego.
  5. Prosimy o zwracanie produktów na adres: Janusz Musioł MARKO spółka komandytowa, ul. Marklowicka 17, 44-300 Wodzisław Śląski.
  6. Można skorzystać z elektronicznego formularza zgłoszenia reklamacji lub formy drukowanej (pobierz wzór).
  7. Reklamacje można składać:
    a) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: REKLAMACJE@marko-baby.pl
    b) na piśmie na adres: Janusz Musioł MARKO spółka komandytowa, ul. Marklowicka 17, 44-300 Wodzisław Śląski
    c) kontakt telefoniczny jest możliwy pod numerem telefonu: 605 330-276, pn-pt 8-16.00

DANE KLIENTA
* - dane obowiązkowe
imię i nazwisko *
kod, miejscowość *
ulica i numer lokalu *
e-mail *
numer telefonu *
MIEJSCE ZAKUPU
miejsce zakupu towaru
Nazwa sklepu:*
Kod, miejscowość:*
Adres sklepu:*
Email: *
Numer telefonu:*
ZAŁĄCZNIKI (Zdjęcie JPEG lub plik PDF, maksymalny rozmiar załącznika to 4MB):
prześlij zdjęcie/skan dowodu zakupu (np paragonu fiskalnego czy faktury VAT) *
prześlij zdjęcie uszkodzonego produktu
dodatkowe zdjęcie nr 2 produktu
dodatkowe zdjęcie nr 3 produktu
TREŚĆ REKLAMACJI
numer i data wystawienia paragonu
fiskalnego lub faktury VAT
..
przedmiot reklamacji - nazwa *
symbol produktu *
numer seryjny produktu * - sprawdź, gdzie znaleźć numery seryjne »
zgłaszając reklamację dokonaj wpisu jak najbardziej wyczerpującego, pozwoli to na uniknięcie notorycznego kontaktu w celu poznania zgłaszanej usterki

przyczyny reklamacji

ewentualne uwagi do aktualnego stanu techniczneg

pozostałe uwagi, odnośnie czystości

po wykonanej naprawie produkt ma zostać odesłany na adres *
produkt ma zostać odesłany przez kuriera *
CAPTCHA Image





Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies OK, AKCEPTUJĘ